Notícies del lloc

23/01/2023

La Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) inaugurarà, el 24 de gener, el Centre Universitari de la Visió UPC Diagonal, a Barcelona, especialitzat en lents de contacte i el control de la miopia. El CUV UPC Diagonal oferirà serveis de salut visual a la comunitat universitària i a persones en risc d’exclusió social, formació de grau i postgrau, inclosa la formació permanent de professionals en exercici, i formació a mida per a empreses.

24/01/2023

La Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha inaugurat, el 24 de gener, el Centre Universitari de la Visió UPC Diagonal a Barcelona, una clínica especialitzada en lents de contacte i el control de la miopia. El CUV UPC Diagonal oferirà serveis de contactologia a la comunitat universitària, a la població en general i, especialment, a persones en risc d’exclusió social. Serà un centre capdavanter en recerca en l’àmbit de la salut visual, que també impartirà formació de grau, postgrau ─inclosa la formació permanent de professionals en exercici─, i formació a mida per a empreses.

25/01/2023

La Generalitat de Catalunya a través de l’AGAUR, ha obert una convocatòria d’ajuts per donar suport a les activitats dels grups de recerca de Catalunya (SGR- Cat 2021). Es en el context d’aquest marc, que el grup de recerca VOS associat al Centre de Visió Universitària (CUV) i al Departament d’Òptica i Optometria (DOO) ha obtingut el reconeixement de Grup de Recerca Emergent (GRE).

27/02/2023

Si al tren, sortint de Terrassa, us trobeu amb un estudiant que du la carpeta de la UPC i carreteja una bata blanca, és probable que vingui de fer pràctiques al Centre Universitari de la Visió (CUV), la clínica de salut visual de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la UPC