Beques de recerca a l’excel·lència del Campus Terrassa Universitària 2023

De la FOOT-DOO-CUV, s’han presentat un total de 7 treballs de recerca de doctorat, sent tres d’aquets els que han obtingut la puntuació més elevada de tots els treballs de doctorat presentats.

Treballs amb millor puntuació (1600€ per cadascun):

1. “Prevención de la miopia infantil mediante el análisis de la progresión de la longitud axial y sus valores de normalidad”, Mariam el Gharbi
  2. “Estudio de la incidencia y progresión de la miopía y su asociación con factores protectores y de riesgo en una cohorte infantil (CISViT)”, Alba Galdón Flores.
  3. “Disseny i implementació d’un sistema de sensors multimodal per a la producció d’un data set per a conducció autònoma”, Gerard de Mas Giménez.

Altres treballs premiats:

• “Moviments oculars en pacients amb la COVID persistent”, Joan Goset Maldonado. (1200€)
  • “Implementació d’algoritmes de machine learning per a la millora dels resultat de les mesures objectives de refracció”, Aina Turull Mallofré (1100€).
  • “Characterization of the oculomotor behaviour of subjects with ambliopia during naturalistic tasks”, Maite Valentino Herrera (1100€).
  • “Influencia de las aberraciones ópticas inducidas con ortoqueratología en el control de la miopia”, Ana Espín Rodríguez (1100€).