El passat dijous 11 d'octubre es va celebrar el Dia Mundial de la Visió.

El passat dijous 11 d'octubre es va celebrar el Dia Mundial de la Visió i el CUV va estar present a la Plaça Vella,amb una bona afluència de públic ( 157 revisions)  i que va comptar amb la visita de l'Alcalde de Terrassa Alfredo Vega i dels regidors Eva Candela i Adrian Sanchez. Durant el mati també ens va acompanyar l'Olga Martinez, l'Atlas  i el seu equip de voluntaris de Mon d'Aprop, que van fer tallers als nens de l'Escola Vedruna.

En aquesta desena edició, cal destacar la gran participació d'estudiants i professorat : 28 estudiants i 8 professors que han fet possible més de 150 revisions a peu de carrer. I també cal destacar que és una activitat que s'ha convertit quasi en una tradició per la ciutat. Molts dels que s'acostaven a fer.se la revisió, en preguntar quan s'havien fet la última revisió responien " l'any passat, aqui mateix"

Doncs ja tenim una cita per el 2019: el segon dijous d'octubre a la Plaça vella!

(Fotografia d'Ester Nuñez)