Vés al contingut (premeu Retorn)

Dia Mundial de la Visió 2019

Coincidint amb el Dia Mundial de la Visió, el Centre Universitari de la Visió va organitzar dijous 10 d'octubre, com cada any, revisions gratuïtes a la plaça Vella.
Dia Mundial de la Visió 2019

Com ja és tradicional vam instal·lar una carpa a la plaça Vella de la ciutat, on alumnes supervisats per professors de la Facultat d'Òptica i Optometria van fer revisions de salut visual als ciutadans i ciutadanes que es van acostar.

Ens van visitar el Regidor d'Economia Social i Innovació, Universitats, Turisme i Projectes Audiovisuals de l'Ajuntament de Terrassa, Josep Forn i la Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC, Gemma Fargas. Vam comptar amb la participació de l'escola Tecnos, els alumnes 4rt de primària, a més de fer-se la revisió de salut visual a la nostra carpa van realitzar dos tallers amb El món de prop, en una carpa annexa.

Mireu aquest vídeo

Dia Mundial Visió2Dia Mundial Visió1