Dia Mundial de la Visió 2019

Coincidint amb el Dia Mundial de la Visió, el Centre Universitari de la Visió va organitzar dijous 10 d'octubre, com cada any, revisions gratuïtes a la plaça Vella.

Com ja és tradicional vam instal·lar una carpa a la plaça Vella de la ciutat, on alumnes supervisats per professors de la Facultat d'Òptica i Optometria van fer revisions de salut visual als ciutadans i ciutadanes que es van acostar.

Ens van visitar el Regidor d'Economia Social i Innovació, Universitats, Turisme i Projectes Audiovisuals de l'Ajuntament de Terrassa, Josep Forn i la Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC, Gemma Fargas. Vam comptar amb la participació de l'escola Tecnos, els alumnes 4rt de primària, a més de fer-se la revisió de salut visual a la nostra carpa van realitzar dos tallers amb El món de prop, en una carpa annexa.

Mireu aquest vídeo