El CUV col·labora amb Etnia Barcelona Foundation i Essilor en el projecte "Et mirem als ulls"

El CUV dissenya el circuit de proves optomètriques i aporta estudiants i professorat voluntari. La propera acció es farà al Centre Obert de la Mina de Sant Adrià del Besòs el divendres 2 de desembre

Les primeres intervencions es van fer al Casal Montserratina de Viladecans i al Casal d'Infants del Raval al maig i juny d'enguany i la iniciativa pretén arribar a tots els Centres Oberts de Catalunya.

El projecte, coordinat per Etnia Barcelona Fundation, que facilita les muntures, i Essilor, que proporciona part dels equips i les lents oftàlmiques, vol estendre l'atenció visual a col·lectius d'infants i joves amb dificultats per accedir a una atenció visual adequada o simplement per disposar d'unes ulleres.

La iniciativa es fa totalment amb persones voluntàries, entre professionals de les empreses, òptics optometristes de l'entorn dels centres i estudiants, professorat i personal d'administració i serveis de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa.

Per portar a terme les intervencions, l'equip de voluntàries i voluntaris es desplaça als centres i revisa la salut visual dels nois i noies i participa en la selecció de les ulleres. El projecte s'emmarca en l'àmbit de les accions d'aprenentatge-servei, on l'estudiantat aprèn mentre presta un servei a la societat.