El CUV, escollit com a exemple de bones pràctiques d'innovació docent per el seu projecte aprenentatge servei en l'àmbit de l'optometria

L’ACUP i la Secretaria d’Universitats i Recerca estan fent un recull de bones pràctiques d’innovació docent de les vuit universitats públiques catalanes.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és donar visibilitat i posar en valor el treball que es fa des de la universitat pública en l’àmbit de la innovació docent.

Per aquesta nova edició, s’han escollit un total de 21 experiències relacionades amb la temàtica de la iniciativa. Aquestes experiències s’han seleccionat a través dels Instituts de Ciències de l’Educació o unitats de suport a la docència de les vuit universitats que formen l’ACUP.

Totes aquestes experiències es classificaran en quatre àmbits:

• Metodologies
  • Pràctiques externes
  • TIC
  • Avaluació

Amb aquesta iniciativa es pretén donar a conèixer les tasques que es realitzen a la universitat, així com també compartir aquest coneixement amb un públic més general.

Tres dels vint-i-un projectes seleccionats en l'edició anterior, corresponien a l'àmbit de l'aprenentage i servei (ApS), la ludificació i l'aprenentatge basat en problemes (ABP).