OPTICA2000 dóna 400 muntures per a l'acció social del CUV

OPTICA2000 ha realitzat una donació al Centre Universitari de la Visió (CUV) de 78 muntures de dona, 34 d'home, 99 de noia, 64 de noi i 125 models infantils

A més de ser un centre que es dedica a la docència clínica, el CUV també treballa en projectes d'investigació i en la prestació de serveis socials

Coneixedors de l'activitat del CUV, des de l'equip d'OPTICA2000 destaquen que cada any, el CUV atén més de 2.000 persones en situació de vulnerabilitat amb l'objectiu de proveir-los del servei òptic que necessiten. Els pacients són atesos pels estudiants de la FOOT i supervisats pel professorat de la facultat, i quan ho necessiten, se'ls proporcionen ulleres o lents de contacte que provenen de donacions de diferents empreses del sector, entre les quals es troba OPTICA2000. Aquest model docent i assistencial d'aprenentatge i servei, en què s'involucra l'Administració, Universitat i el sector empresarial, és pioner a Europa i implica 300 estudiants i 10 assignatures.

Gràcies a aquesta acció també s'aconsegueix posar a l'abast dels pacients l'oportunitat de disposar d'un producte de qualitat amb el qual obtenir la màxima comoditat i capacitat visual. En aquesta ocasió, les muntures que l'equip d'OPTICA2000 ha lliurat a Núria Tomàs, Directora del CUV, són de diferents materials, de pasta i metall.

Miguel Carrasco, director general d'OPTICA2000, conclou que "A OPTICA2000 ens sentim compromesos amb la FOOT i en la preparació sanitària dels futurs òptics optometristes, així com amb l'acció social realitzada pel CUV. És part de la nostra missió proporcionar confort visual i el màxim benefici a les persones, per això ens fa feliços formar part d'aquesta iniciativa."