Vés al contingut (premeu Retorn)

Regidors de l'Ajuntament de Terrassa visiten el CUV

La trobada s'emmarca en la col·laboració entre el CUV i l'Ajuntament per revisar la salut visual d'infants i adolescents procedents de diverses entitats cíviques de Terrassa
Regidors de l'Ajuntament de Terrassa visiten el CUV

El Centre Universtari de la Visió (CUV) ha revisat la salut visual de prop d’un centenar de nens i nenes d’entre 6 i 14 anys d’entitats cíviques de Terrassa com l’Espai Tremola, l’Esplai La Fàbrica o la Comunitat Islàmica Annour, entre d’altres. La iniciativa neix de la col·laboració entre el CUV i l’Ajuntament de Terrassa i forma part del programa Mirades Solidàries, que articula l’acció social del CUV.

El passat dia 16, la directora del CUV, Núria Tomás i del degà de la FOOT, Joan Gispets van acompanyar el regidor d’Universitats, Pep Forn, i la regidora d’Infància i Adolescència, Joventut, Adultesa i famílies, Ona Martínez en una visita a les instal·lacions del CUV. Durant la visita, els regidors van poder conèixer de primera mà aquesta i altres iniciatives solidaries impulsades pel CUV, amb la col·laboració d'empreses i entitats.

En declaracions a Canal Terrassa, ambdós regidors van expressar la seva satisfacció pel benefici i l’impacte social que aquests projectes de caràcter solidari tenen en la societat i en la ciutat i van mostrar la seva intenció d’explorar i obrir noves vies de col·laboració per reforçar les línies de suport a aquests projectes conjunts entre Ajuntament i centres universitaris com el CUV, que representen un referent del retorn social de la universitat.