Resum d'activitats del Centre Universitari de la Visió 2016

El 2016, el Centre Universitari de la Visió va atendre 4.828 pacients, 3.518 dels quals en el marc de les assignatures clíniques de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa

L'activitat assistencial del Centre Universitari de la Visió alimenta la docència i la recerca clínica de la FOOT

Durant el 2016, un total de 458 estudiants de tres assignatures del Grau en Òptica i Optometria de la FOOT van adquirir i desenvolupar les seves competències clíniques als espais del CUV. El mateix entorn va afavorir la pràctica clínica de l'estudiantat de cinc assignatures del Màster en Optometria i Ciències de la Visió.

Bona part d'aquesta activitat docent és possible gràcies als 2.310 pacients derivats de les 61 entitats que participen en l'acció social del CUV i a les 28 empreses que col•laboren amb l'àrea clínica i que el 2016 van aportar les 4.400 lents oftàlmiques i les 7.424 muntures que sostenen aquesta iniciativa, que s'emmarca en els estàndards més avançats d'innovació docent i, en concret, en el paradigma de l'Aprenentage-Servei.

El CUV és també una pleça clau en l'estratègia de cooperació internacional i de formació continuada de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, gràcies a la docència clínica en un entorn real de pacients, que atrau estudiants de tota Europa.

Descarrega't el resum d'activitats 2016 del Centre Universitari de la Visió