Shamir Optical patrocina el programa Mirades Solidàries

L’acció s’emmarca en la política de RSC de l’empresa de lents oftàlmiques

Shamir Optical, multinacional dedicada a la fabricació i venda de lents oftàlmiques, es declara compromesa amb la millora de la qualitat visual de persones en situació de vulnerabilitat. Aquesta responsabilitat ha portat la companyia a col·laborar amb el programa Mirades Solidàries del Centre Universitari de la Visió (CUV) de la UPC, mitjançant l’aportació de lents oftàlmiques per un valor econòmic equivalent a un percentatge del benefici que l'empresa ha obtingut de la venda de productes a un grup dels seus principals clients durant la setmana del Dia mundial de la visió, del 10 al 15 d'octubre.

El director general de Shamir Optical España Ricardo Wu i la directora de màrqueting Ester Abad durant la reunió amb la directora del CUV Núria Tomás i el director tècnic Enric González

L’aportació de Shamir Optical, juntament amb les d’altres empreses, nodreix la metodologia d’aprenentatge i servei de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT). Aquesta col·laboració facilita que l’estudiantat de grau i màster de la FOOT tingui accés als darrers avenços tecnològics aplicats a les lents oftàlmiques, que arriben directament als pacients de Mirades Solidàries.

Mirades Solidàries és el programa que aglutina l’activitat acadèmica i clínica que es desenvolupa al CUV per proporcionar solucions adaptades a la condició visual de pacients amb pocs recursos econòmics, com ara ulleres, teràpia visual, baixa visió i lents de contacte especials, en un entorn d'aprenentatge i servei.