Vés al contingut (premeu Retorn)

VIII Congreso Nacional y III Internacional de Aprendizaje-Servicio Universitario. APS U8. Sevilla 2017

El Centre Universitari de la Visió participa en l'elaboració d'un pòster que es presentarà al Congrés, basat en un recull d'experiències d'aprenentatge-servei en diverses universitats catalanes

13/10/2017 a 14/10/2017
On
Universidad Pablo de Olavide
Més informació
iCal

En aquest congrés es mostraran experiències, investigacions i desenvolupaments teòrics sobre l'Aprenentatge-Servei (ApS). L'ApS és mètode d'ensenyament i aprenentatge que combina l'educació de qualitat amb el compromís cívic. Es basa en el principi de "aprendre fent", on el "fent" implica la realització d'accions per a la transformació i la justícia social. Aquesta metodologia posa de manifest la importància de les tres missions de la universitat, atès que la docència s'articula amb el servei a la comunitat generant, al seu torn, línies d'investigació que tracten d'analitzar i posar en valor les accions realitzades.