Notícies del lloc

13/04/2023

Article del Professor de la Facultat d' Òptica i Optometria, Genís Cardona, publicat al diari de Terrassa

26/04/2023

Núria Tomás, professora i investigadora de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la UPC, i Alba Galdón, doctoranda de la Facultat, són les protagonistes del nou capítol de la sèrie de divulgació científica ‘Algorrritmes UPC’. Un episodi dedicat a la importància de la visió i a les diferents iniciatives que es duen a terme des de la FOOT, com ara el programa Mirades solidàries, amb què faciliten serveis de salut visual a persones en situació de vulnerabilitat.

27/11/2023

Terrassa té el privilegi de tenir l’única facultat on s’estudia òptica i optometria a Catalunya. Tots els òptics de Catalunya han passat per la nostra ciutat, que els haurà deixat empremta en els anys d’universitat: amics, pisos compartits, potser s’han fet castellers o s’han començat a mirar el hockey amb uns altres ulls.